Περιβαλλοντική Ομάδα

Η ομάδα αποτελείται από 38 μαθητές και των τριών τάξεων του σχολείου οι οποίοι χωρίστηκαν σε 4 μεγάλες υποομάδες και ανέλαβαν τα εξής θέματα εργασίας:


Ομάδα Α: 
Διερεύνηση των εννοιών: Σεισμός, εσωτερικό της γης, λιθοσφαιρικές πλάκες, εστιακό βάθος, ρίχτερ, ένταση, επίκεντρο (θάλασσα ή ξηρά)
Βιωματική Δράση
 Θα βρείτε μια πραγματική είδηση για έναν πρόσφατο σεισμό που έγινε στην Ελλάδα και θα εξηγήσετε τι σημαίνει και τι καταλαβαίνουμε όταν ακούμε ή διαβάζουμε μια τέτοια είδηση.


Ομάδα Β:
  • Σεισμοί στην Ελλάδα (αναφορά στους μεγαλύτερους και στις συνέπειές τους).
  • Ιδιαίτερη αναφορά και καταγραφή για τους σεισμούς στην Πελοπόννησο. Εικόνες με σεισμικά τόξα γύρω από την Πελοπόννησο.
  • Σεισμικότητα του Άργους (αναφορές για σεισμούς ή επιρροές από μεγάλους σεισμούς που έγιναν κοντά στο Άργος).


1 Ομάδα Γ:
Πώς μας επηρεάζει ο σεισμός;
Αποτελέσματα από τη μετακίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών
Τρόπος οικοδόμησης κτιρίων, δρόμων, γέφυρες κ.α. 



Ομάδα Δ:
Στάση και συμπεριφορά των μαθητών σχετικά με το σεισμό:
Ενημέρωση
Προσωπική αντιμετώπιση