Η ομάδα αποτελείται από 38 μαθητές και των τριών τάξεων του σχολείου οι οποίοι χωρίστηκαν σε 4 μεγάλες υποομάδες και ανέλαβαν τα εξής θέματα εργασίας:
Ομάδα Α:
Διερεύνηση των εννοιών: Σεισμός, εσωτερικό της γης, λιθοσφαιρικές πλάκες, εστιακό βάθος, ρίχτερ, ένταση, επίκεντρο (θάλασσα ή ξηρά)
Βιωματική Δράση
Θα βρείτε μια πραγματική είδηση για έναν πρόσφατο σεισμό που έγινε στην Ελλάδα και θα εξηγήσετε τι σημαίνει και τι καταλαβαίνουμε όταν ακούμε ή διαβάζουμε μια τέτοια είδηση.
Ομάδα Β:
- Σεισμοί στην Ελλάδα (αναφορά στους μεγαλύτερους και στις συνέπειές τους).
- Ιδιαίτερη αναφορά και καταγραφή για τους σεισμούς στην Πελοπόννησο. Εικόνες με σεισμικά τόξα γύρω από την Πελοπόννησο.
- Σεισμικότητα του Άργους (αναφορές για σεισμούς ή επιρροές από μεγάλους σεισμούς που έγιναν κοντά στο Άργος).
1 Ομάδα Γ:
Πώς μας επηρεάζει ο σεισμός;
Αποτελέσματα από τη μετακίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών
Τρόπος οικοδόμησης κτιρίων, δρόμων, γέφυρες κ.α.
Πώς μας επηρεάζει ο σεισμός;
Αποτελέσματα από τη μετακίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών
Τρόπος οικοδόμησης κτιρίων, δρόμων, γέφυρες κ.α.
Ομάδα Δ:
Στάση και συμπεριφορά των μαθητών σχετικά με το σεισμό:
Ενημέρωση
Προσωπική αντιμετώπιση
Στάση και συμπεριφορά των μαθητών σχετικά με το σεισμό:
Ενημέρωση
Προσωπική αντιμετώπιση